torsdag 9 januari 2014

Nytt år. Nya budskap?

Handen på hjärtat. Har du och ditt företag gått igenom vad ni egentligen säger till era kunder, på den senaste tiden? Kanske blir det karbonpapper från år till år...

Det är oerhört enkelt att säga samma saker hela tiden för att tiden rullar på allt fortare och det dagliga måste fixas först. Tyvärr finns det då risk att missa kunder på vägen, dels för att nya kunder inte förstår vad det är du vill berätta men dels för att befintliga kunder inte lyssnar längre när den hör och ser samma sak hela tiden. Även en trogen kund behöver nya input för att kännas sig inspirerad och förstå den kundnytta och det värde som du som företag ger och erbjuder.

Idag har du ett par sekunder att fånga mottagarens  intresse att läsa vidare. Och det är precis detta som True Concept hjälper företag med. Att hitta inspirerande budskap som förmedlar företagets kundnytta och det värde som det ger kunden. Vi tar fram det som skiljer företaget från konkurrenter/kollegor i branschen. Vi paketerar budskapet i text, färg, bild och form för att få kunden att förstå att det är just ditt företag de behöver, vill ha och har bäst nytta av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar